Dünya Kültürleri ve Gençliği 2010 Avrupa Başkenti İstanbul Buluşması Etkinlikleri Video Görüntüleri

İşte size önceki yazılarımdan birinde sözünü ettiğim "Arap Dansçıların videosu". İstanbul-Taksim'deki bir arkadaşıma konuk olduğum günün akşamı, tatsız bir tartışma başlattık. Her tartışmada anlayışlı davranmaya çalışan biriyimdir. Ancak o akşam, ne olduysa, dostum ver yansın etti sürekli. Ödünsüz duruşları olan biridir. Bu yüzden bir türlü anlaşamadık, tartıştığımız konu üzerinde. Sonunda, rahatsızlığımı belli ettim. Gece saat 22 suları, alıp başımı çıktım. Eve dönmek üzere.

Taskim alanına geldiğimde, herkesin eğlendiğini görünce, kendime çok kızdım. Birçok insan, kentte yaşıyor olmanın tadını çıkarırken, ben abuk subuk tartışmalarla vakit geçiriyordum...
Fotoğraf makinemi kapıp,dalıverdim hemen kalabalığın arasına. Sonunda birçok fotoğrafla birlikte aşağıdaki videoyu çektim... İzlemek için lütfen "Devamı" seçeneğini tıklayın.



Dünya Kültürleri ve Gençliği 2010 Avrupa Başkenti İstanbul Buluşması
...CndVideo, CndFlix ve Istanbul2010Diary konuklarına iyi seyirler diler...

Nasıl ama? Yakında daha farklı bir sürümünü daha eklemeyi düşünüyorum İstanbul2010Diary'ye.

Paylaşın!

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails