Kimlik: İstanbul2010Diary

  • Ön Bilgi: Istanbul2010Diary yenilendi. Yeni bir Blog şablonuyla yüzünü mü değiştirdi yalnızca? Hayır şimdi daha hızlı ekisinden. Öbür yenilikler pek yakında...
  • Şablon Kimliği
İstanbul2010Diary'nin yeni şablonu Dantearaujo.Net'te üretilmiş olan Pixious adlı bir şablondur. Profesyonel görünümlü Pixious'un blogcular için önemli birçok özelliği var. Aşağıda ayrıntılıca sıralanmış olan Özelliklerini inceledğinizde, Pixious'un gerçekten "özel" bir şablon olduğunu göreceksiniz.
Pixious'un tasarımcısı Dante Araujo, Pixious için şunları söylüyor: Ürettiğim her yeni şablonla, yaptığım işte bir adım daha ilerliyorum, bu yüzden kendimle kıvanç duyuyorum. Başarımın nedeni ürünlerimi zileyenlerin bana sağladığı, eleştiri ve isteklerden oluşan önemli sayıdaki "geribesleme"lerdir. Lütfen siteme konuk olun: burada beğendiğiniz şablonu indirin; yorumlar yapın. Şablonlar konusunda, istediğiniz her şeyi bana sorup öğrenebilirsiniz."

    Pixious'un Özellikleri:
    • 2 sütundan oluşur.
    • Metinler büyük puntolarla dizilidir, okuru yormaz.
    • Grafik düzeni mükemmeldir.
    • Kullanışlı yorum yeri düzeneği vardır.
    • "Devamı | Read More" işlevi kullanıma hazır durumdadır!
    • En alt kesimde, 3 sütundan oluşan hazır durumda "widget" düzeneği bulunur.
    • "Twitter" güncellemeleri için hazır bir "widget" vardır (Bu widgetin kullanımı konusunda, Pixious tasarımcısından yardım alınabilir).
    • Arama ve Abonelik widgetleri, blogcuların konuk ve okurları için önemli destek sağlar.
    • Gönderilerin altında bulunan, "AddThis" düğmeli "Share this post" widgeti, bloga sosyal medya ortamından binlerce "tık" alma olanağı sağlar.
    • Daha neler var, neler! Deneyin ya da gidip bir bakın!

Paylaşın!

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails