Beyoğlu'nda Ramazan?

Bu yılki (2009) Ramazan ayı, 21 Ağustos 20 Eylül arasına denk geldi. İslamın 5 şartından biri olan ve Hicret'in ikinci yılında farz olunmuş Oruç, bu bir aylık sürede tutulacak.

Yolum Taksim'e düştüğü bir gün aşağıdaki afişi görünce sevinmiştim. "Beyoğlu'nda Ramazan" adıyla bir etkinlik yapılacağını duyuruyordu bu afiş. Etkinlik günü fotoğraflar çekerim diye düşünüyordum. Afişteki görüntüleri incelediğimde, bu görüntülerin önceki bir etkinlikten alınmış olduğunu gördüm ve pek şaşırdım. O günden birkaç gün sonrasına dek, etkinliğe ilişkin araştırmalar yaptımsa da, bir sonuç alamadım. Bu yüzden buraya afişin dışında bir fotoğraf yerleştiremedim.

Ramazan ayı boyunca, araştırmamı sürdüreceğim. Beyoğlu'nda herhangi bir Ramazan etkinliğine rastlarsam, o gün çekeceğim fotoğrafları buraya yerleştireceğim...


Türkiye'de Ramazan... İstanbul'da Ramazan... Beyoğlu'nda Ramazan... Fotoğraf ve Videolarla Ramazan Etkinlikleri Pek Yakında İstanbul2010Diary'de.

Paylaşın!

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails